درباره ما

آراسب‌پیشتاز

آراسب‌پیشتاز با برنامه‌ریزی، بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روز شرکت‌های معتبر دنیا، تجهیزات کامل، نرم‌افزارهای تخصصی مهندسی و کادر فنی مجرب و آموزش دیده یکی از برترین مجریان و پیمانکاران صنعت ساختمان در طراحی، اجرا، نصب و پوشش سازه از نوع مصالح پیش‌ساخته و رقابت‌پذیر با محصولات سنتی محسوب می‌شود.
آراسب‌پیشتاز همچنین درراستای توسعه عملکرد خود، علاوه‌بر پروژه‌های داخل کشور، مجری و پیمانکار پروژه‌های مرتبط در کشورهائی چون ترکمنستان، عراق، افغانستان، ارمنستان و … نیز بوده است.
همچنین شرکت آراسب به‌عنوان نماینده رسمی مجتمع صنعتی ماموت تهران، فعالیت گسترده‌ای در سراسر کشور در زمینه فروش و نصب ساندویچ‌پانل سقفی، دیواری و سردخانه‌ای را داراست.

چارت سازمانی

چشم‌انداز و استراتژی

چشم‌انداز
شرکت آراسب‌پیشتاز برآن‌ است که تا سال 1400ضمن استفاده‌ی کامل از توان اجرای 1 میلیون‌مترمربع ساختمان‌های پیشرفته “براساس تعالی و بهبود مستمر با تکیه بر استانداردهای جهانی، ملی و رعایت الزامات زیست‌محیطی” در منطقه، با افزایش نرخ اشتغال و تضمین امنیت شغلی منابع انسانی فعلی، آینده روشنی پیش‌روی همکاران این مجموعه قرار گیرد.
مأموریت
شرکت آراسب‌پیشتاز به‌عنوان بنگاه اقتصادی بازارمحور در طراحی، اجرا و نصب ساختمان‌های پیش‌ساخته، تلاش دارد از طریق ارزش‌آفرینی و افزایش مزیت‌های رقابتی، حداکثر ارزش را کسب نموده و با بهره‌مندی از مزایا و موقعیت ممتاز اجرا در ایران و سرمایه‌ی انسانی کارآمد، تأمین انتظارات کارفرمایان، خدمات کیفی پایدار، ارتقاء محیط‌زیست و پذیرش مسئولیت اجتماعی را محقق نماید.
اهداف کلان
توسعه و ارتقای توان اجرا
تنوع‌بخشی تعداد مشتریان داخلی و خارجی
کسب‌وکار براساس موازین توسعه‌‌ی پایدار
بهبود مستمر بهره‌وری
استراتژی‌ها
حفظ بازار داخلی
توسعه‌ی همکاری‌های دوجانبه با کشورهای همجوار
خدمات کیفی پایدار براساس الزامات زیست‌محیطی بابهینه‌سازی و نوسازی تجهیزات و فرآیندها
بهبود سیستم مدیریت منابع انسانی(آموزشی(شامل:دانش‌ومهارت) و انگیزشی)
ارزش‌های سازمانی
نقش تأثیرگذار در راستای منافع ملی
حفظ کرامت انسانی
تعهد به جلب اعتماد کارفرمایان با پای‌بندی به سلامت سازمانی
نوآوری، خلاقیت و افزایش دانش و مهارت‌های کارکنان
رعایت قوانین، مقررات و الزامات زیست‌محیطی در راستای توسعه پایدار
شایسته‌سالاری درتمام سطوح سازمانی